display advertising

/display advertising
display advertising2017-05-23T21:14:04+00:00

Display advertising wat houdt dit precies in?

Simpel gezegd is display advertising reclame maken op internet via banners, tekst advertenties of bijvoorbeeld met producten adverteren op vergelijkingssites. Het is eigenlijk te vergelijken met traditioneel adverteren in een krant, een poster in een bushokje of een advertentie in een tijdschrift.

display advertising campagne

Wanneer is display advertising interessant voor mijn onderneming?

Eigenlijk is display advertising voor bijna alle marketing scenario’s effectief. Maar in het bijzonder voor de volgende situaties:

  • Het promoten of introduceren van een product of dienst
  • Extra nadruk leggen op een lopende actie.
  • Doelgroep bepaling – Zit mijn doelgroep wel op internet?
  • Meer focus op een merknaam of product.

Als u één van bovenstaande doelstellingen heeft dan is het zeker verstandig om een display advertsing campagne in te zetten. U behaalt snel de gewenste resultaten.

Display advertising voor webshops

Bent u de eigenaar van een webshop dan is display advertising zeker aan te raden. U zorgt met doelgerichte advertenties dat uw producten op de juiste manier zichtbaar zijn in zoekmachines als Google en Bing, maar ook bijvoorbeeld op “vergelijking”sites als beslist.nl, bol.com en Google shopping. Display advertising is een voor e-commerce doeleinden een krachtige tool die snel resultaat oplevert.

Meetbare resultaten!

Meten is weten! Dit geld zeker voor display advertising. Daarom meten onze SEA specialisten uw display campagne van A tot Z. Wij monitoren hoeveel mensen een advertentie zien, het aantal keer dat er op uw advertentie wordt geklikt, waar en hoelang men op uw site blijft, eventuele offerte aanvragen of verkopen.

Al deze gegevens vormen de blauwdruk van een succesvolle display campagne. Onze specialisten kunnen precies zien waar er successen zijn behaald en of er desgewenst nog bijgestuurd moet worden om een advertentie onderdeel succesvoller te maken.

Hoe zetten wij een Display advertising campagne op?

Uiteraard begint het met een kennismaking. Samen met u bekijken we uw doelstellingen, hoe wij dit kunnen realiseren en hoe wij de advertentie campagne gaan opzetten. Vervolgens werken wij uw wensen uit in een uitvoerbaar plan van aanpak, waarbij u direct weet wat de benodigde investering zal zijn en wat u kunt verwachten aan conversie. Wel zo handig en zo blijven onverwachte verrassingen uit en weet u precies wat u kunt verwachten.

Uiteraard houden wij tijdens de campagne nauw contact met u  doormiddel rapportages en proactief ideeën om het maximale uit uw display campagne te halen. Na afloop van uw campagne evalueren we de resultaten van de campagne..

De volgende advertising campagnes types zijn door ons in te zetten:

  • CPM campagne
  • CPC campagne
  • CPL campagne (kortlopend)
  • Doelgroep targetting

Kosten display advertising?

De kosten worden bepaald aan de hand van uw budget en uw doelstellingen. Kort gezegd is er voor elk budget een passende display campagne

Direct uw mogelijkheden voor display advertising bespreken?

Wilt u meer  informatie over display advertising?  Neem dan gerust contact met ons op. Onze specialisten bekijken samen met u vrijblijvend, hoe wij uw doelstellingen kunnen realiseren.

Ja … Ik wil meer informatie over display advertisment!

Bel 035-234 0 444 voor meer informatie. Of maak gebruik van het onderstaande contactformulier.

Onze specialisten staan u graag te woord!

WIJ ZIJN:

credentials